مسابقات مهارت گویندگی
مسابقات مهارت گویندگی

‏مسئول مسابقات آزاد مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان خبر داد: مسابقات آزاد مهارت گویندگی با مشارکت بخش غیردولتی برگزار گردید …‏

 

مسئول مسابقات آزاد مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان خبر داد:

 

مسابقات آزاد مهارت گویندگی با مشارکت بخش غیردولتی برگزار گردید …

به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان، محمود اشراقی مسئول مسابقات آزاد مهارت اداره كل در تشريح اين خبر گفت:

مسابقات آزاد مهارت گويندگي توسط آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای علم و هنر، از دوم تا بيست و هشتم اسفند ماه 1399  با حضور ۲۸۸ شرکت کننده از اقصی نقاط کشور به صورت مجازي و از طریق سامانه مسابقات ایراناسک برگزار گرديد.

 


 

وي بيان داشت: پس از بررسي موارد ارسالي از سوي رقابت كنندكان توسط 5 داور از استانهاي تهران و اصفهان،  به ترتيب یعقوب محمدی  از شهرکرد، ساره درویش از رشت، شمیسا میر اکبری از یزد موفق به كسب نفرات اول تا سوم اين دوره از مسابقات شدند كه با اهداء جوايز نقدي از آنان تجليل شد.

 


 

در ادامه شبنم حیدر پور از رودسر، سعید اتحادی از اصفهان،  فرشاد کاظمی از تهران، تهمینه نبی از اصفهان، منیژه آذرمگین از اصفهان، گیتی ایل بیگی از اصفهان، آنیتا رضایی از تهران نيز موفق به كسب ديپلم افتخار گرديدند.

گفتني است، مسابقات آزاد مهارت گويندگي با همكاري اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان و توسط كاوه كريميان مؤسس و مرضيه اسفرجاني مدير آموزشگاه آزاد فني و حرفه اي علم و هنر به صورت مجازي برگزار گرديد.